• Інформація про центр надання адміністративних послуг
  • Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Сокирянської районної державної адміністрації
  • Положення про ЦНАП Сокирянської районної державної адміністрації

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 Центр надання адміністративних послуг Сокирянської районної державної адміністрації розміщено на I поверсі в приміщенні райдержадміністрації за адресою:

60200   м. Сокиряни, вул. Шевченка, 3, Чернівецької області

Контактні телефони:

(3739) 2-20-35;  098 66 44 233

Адреса електронної скриньки       cnap_sok@ukr.net

Графік роботи :

Понеділок, вівторок, середа,  п’ятниця,     з   9.00  до  16.00

Четвер                                                            з  13.00  до   20.00

без перерви на обід

Вихідний день   - субота, неділя.

Центр надання адміністративних послуг Сокирянської районної державної адміністрації створений і діє з 15 липня 2013 року. Складовою частиною Центру є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Забезпечено зручні і комфортні умови прийому суб’єктів звернення. Вхід облаштований пандусом для осіб з обмеженими  фізичними можливостями. Є достатньо місць для безоплатної парковки автотранспорту суб’єктів звернення.

Забезпечує його роботу створений відділ з питань діяльності Центру надання адміністративних послуг.

Начальник відділу з питань діяльності ЦНАП – Писарюк Зоя Георгівївна.

Адміністратор – Побережна Тетяна Іванівна.

Адміністратор – Корчинська Ірина Олегівна.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Сокирянської районної державної адміністрації

  1. Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі громадського формування).
  2. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (у тому числі громадського формування).
  3. Державна реєстрація включення  відомостей про юридичну особу (у тому числі громадське формування), зареєстровану до1 липня 2004 року., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  4. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (у тому числі громадського формування).
  5. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування).
  6. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування).
  7. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (у тому числі громадського формування).
  8. Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому числі громадського формування)  в результаті її ліквідації.
  9. Державна реєстрація припинення юридичної особи (у тому   числі громадського формування)  в результаті її реорганізації.
  10. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування).
  11. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (у тому числі громадського формування), що містяться  в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.                
  12. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (у тому числі громадського формування).
  13. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.
  14. Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно.
  15. Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна.
  16. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
  17. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
  18. Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
  19. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  20. Скасування рішення державного реєстратора.
  21. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.          
  22. Видача рішення  про продаж земельних ділянок державної власності.
  23. Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності.
  24. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.
  25. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.
  26. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.
  27. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки,на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.
  28. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.
  29. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.
  30. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.
  31. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
  32. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:
    1. витягу з Державного земельного кадастру про:

        землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

        обмеження у використанні земель

        земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);

4) копії документів, що створюються під час  ведення Державного земельного кадастру.

  1. Видача довідки про:

        1)наявність та розмір земельної частки (паю)
        2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

  1. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.
  2. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.
  3. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників.
  4. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
  5. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.
  6. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.
  7. Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки.
  8. Видача висновку про погодження документації із землеустрою.
  9. Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або зміни цільового призначення  земельної ділянки (крім випадків, коли земельна ділянка належить до приватної власності).
  10. Видача акта обстеження спеціалізованих або спеціалізованих металургійних переробних підприємств.
  11. Надання виконкомом рішення про надання неповнолітнім повної цивільної дієздатності.
  12. Прийняття рішення щодо місця проживання малолітньої дитини щодо участі у вихованні дитини того з батьків, хто проживає окремо від неї.
  13. Прийняття рішення щодо   зміни прізвища, ім’я, по батькові дитини.
  14. Надання висновку про доцільність (недоцільність) позбавлення батьків батьківських прав.
  15. Видача дозволу на встановлення опіки над нерухомим майном неповнолітнього.
  16. Надання  висновку про доцільність (недоцільність) повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику, тощо.
  17. Видача дозволу на укладення договору щодо майна дитини, який підлягає нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації, на відмову від належних дитині майнових прав, вчинення інших правочинів.
  18. Надання путівки на оздоровлення дітей, які потребують особливої уваги та підтримки.
  19. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
  20. Видача дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
  21. Переоформлення дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
  22. Анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
  23. Реєстрація декларації про відходи.
  24. Видача дозволу на переведення земельних лісових ділянок до нелісових земель у цілях, пов’язаних з веденням лісового господарства, без їх вилучення у постійного лісокористувача.
  25. Видача спеціального дозволу на заготівлю деревини в порядку рубок головного користувача (лісорубний квиток).
  26. Погодження зміни цільового призначення земельних лісових ділянок.
  27. Погодження визначення місць розміщення підприємств, споруд та інших об’єктів, що шкідливо впливають на стан і відтворення лісів.
  28. Видача дозволу на спеціальне водокористування.
  29. Анулювання дозволу на спеціальне водокористування.
  30. Надання рішення на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
  31. Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання.
  32. Видача дозволу на проведення будь-яких діагностичних, експериментальних. Випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах, організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням біологічних агентів, хімічної сировини, продукції та речовин з джерелами іонізуючого та неіонізуючого випромінювання і радіоактивних речовин.
  33. Видача ветеринарних документів.
  34. Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин.
  35. Видача експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
  36. Видача експлуатаційного дозволу для провадження:
  • на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження;
  • на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

Положення про ЦНАП Сокирянської районної державної адміністрації