• Інформації, звіти, документи
  • Виїзні прийоми громадян
  • Графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації
  • Нормативна база
  • Відділ документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян
  • Як направити електронне звернення
  • Інформаційні повідомлення

Графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації

  • Графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації

Відділ документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян

  • Відділ документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян

Відділ документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату Сокирянської районної державної адміністрації розміщено на ІI поверсі в приміщенні райдержадміністрації за адресою:

 

60200   м. Сокиряни, вул. Шевченка, 3, Чернівецької області

 

Контактні телефони: (03739) 2-13-93, 2-15-75, 2-12-57

 

Адреса електронної скриньки        04062067_2973315023@mail.gov.ua

 

Начальник відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян: 

 

Ткач Антоніна Борисівна

 

Головні спеціалісти відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян:

 

Черновська-Забудько Світлана Василівна

 

Швець Наталія Миколаївна

 

Графік особистого прийому:  з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00 та у п’ятницю з 9:00 до 16:45 (з перервою з 13:00 до 14:00).

 

Вихідний день: субота, неділя

 

Як направити електронне звернення

  • Як направляти електронне звернення

Електронні звернення до Сокирянської районної державної адміністрації можна направляти на наступні адреси електронної пошти:

21422283@mail.gov.ua

04062067_2973315023@mail.gov.ua

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (повністю), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Інформаційні повідомлення

  • Про стан роботи із зверненнями громадян протягом IV кварталу 2018 року

Протягом ІV кварталу 2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 342  звернення, що на 130 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року (472), з них: 292 звернення отримано письмово, що на 121 менше, ніж у минулому році (413). З 50 зверненнями мешканці області звернулись під час особистих прийомів голови та заступників голови обласної державної адміністрації, що на 9 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року (59). Із 292 письмових звернень 6 отримано електронною поштою.

Найбільше звернень надійшло від мешканців м. Чернівці – 122 звернення, що складає 35,6 %, Сторожинецького району – 27 звернень (7,8 %), Вижницького, Кіцманського і Хотинського районів  –  по 26 звернень (7,6 %). Найменше від мешканців Сокирянського району – 8 та Кельменецького району – 9.

Кількість звернень, які надійшли від органів влади вищого рівня протягом ІV кварталу 2018 року становить 72 звернення, що на 116 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року (188). Так, від:

-         Адміністрації Президента України зменшилась з 38 до 27;

-          Кабінету Міністрів України зменшилась з 37 до 29;

-          Верховної Ради України збільшилась з 9 до 11;

-          Інших центральних органів виконавчої влади зменшилась з 104 до 5.

Найбільше до органів влади вищого рівня зверталися мешканці: м. Чернівці – 22 звернення та Новоселицького району – 6 звернень. Найменше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців Глибоцького, Кельменецького та Сокирянського районів – по 2 звернення.

У звітному періоді надійшло 27 колективних звернень (протягом ІV кварталу 2017 року – 41). Їх питома вага від загальної кількості звернень складає 7,8 %. Питання, порушені у колективних зверненнях, переважно стосуються: виділення земельних ділянок, ремонту доріг, діяльності закладів освіти тощо. Найбільше колективних звернень надійшло від мешканців м. Чернівці – 7 звернень та Хотинського району – 6. Найменше таких звернень надійшло від мешканців Вижницького, Герцаївського, Кіцманського, Новоселицького та Сокирянського районів – по 1 зверненню.

У звітному періоді відбулось зменшення повторних звернень з 36 у ІV кварталі 2017 року до 5 у ІV кварталі поточного року. Кількість повторних звернень складає 1,4 % від загальної кількості звернень. Повторні звернення надійшли від мешканців Заставнівського та Сторожинецького районів.

Протягом ІV кварталу 2018 року громадяни у своїх зверненнях до обласної державної адміністрації порушили 358 питань (у аналогічному періоді 2017 року – 502).

Найчастіше громадяни звертаються з питань соціального захисту – 157, що складає 43,8 % від загальної кількості порушених питань. Ці питання стосуються надання матеріальної допомоги мешканцям області на лікування та вирішення невідкладних соціально-побутових проблем, призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, здійснення перерахунку пенсій тощо. Найбільше із зазначених питань звернулися мешканці м. Чернівці –  69 звернень, Вижницького району – 15 звернень та Глибоцького району –  13 звернень. Найменше таких звернень надійшло від мешканців Кельменецького району – 3 звернення та Сокирянського району – 1 звернення.

Питання комунального господарства посідають друге місце від загальної кількості питань (29). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 8,1 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці м. Чернівці –  11 звернень. Найменше таких звернень від мешканців Кельменецького та Кіцманського районів – по 1 зверненню. 

Питання житлової політики посідають третє місце від загальної кількості питань (23). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 6,4 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці м. Чернівці – 8.  Найменше таких звернень від мешканців Герцаївського та Путильського районів – по 1 зверненню. 

Протягом звітного періоду перевірено роботу із зверненнями громадян у 3 структурних підрозділах обласної державної адміністрації. Також, такі перевірки здійснено у 6 районних державних адміністраціях. Під час здійснення зазначених перевірок виявлено ряд недоліків у роботі із зверненнями громадян, а саме: надання відповіді не на всі питання, які порушуються у зверненнях; порушення термінів розгляду звернень громадян (випадки поодинокі, але мають місце); не поінформовано заявників про перенаправлення звернень за належністю (випадки поодинокі, але мають місце). За результатами проведених перевірок  складено  довідки,  у яких вказано на необхідність виправлення виявлених порушень та їх уникнення в подальшій роботі.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації, на яких заслухано звіти 2 голів районних державних адміністрацій.

Протягом звітного періоду працівниками відділу роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації  було проведено дні контролю у  2 районних державних адміністраціях.

Згідно із затвердженим графіком проводяться особисті прийоми громадян в обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах.

Питання забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення перебуває на особистому контролі керівництва обласної державної адміністрації.